tirsdag den 20. marts 2012

Færdige resultat

Jeg endte med at lave tre billeder i akvarel.

Akvarel i A5-størrelse.
Dette var en af mine første idéer. Jeg ville lave en sammensmeltning af den vrede kvinde og kragerne, der selv ser vrede ud.
Dette var min favorit af de billeder, jeg lavede.

Akvarel i A5-størrelse.
Jeg tegnede en lille spurv, der sad og pustede sig op på en gren. Bagved ses en kvinde, der forsøger at dække sig til for kulden. Bag hende hænger nogle hyben, som er kendt for at kunne blive brugt som kløpulver, som også irriterer huden. Dette var mest af alt bare en lille sidetanke, men jeg syntes, at netop disse føjede lidt stemning til billedet.

Akvarel i A3-størrelse.
Denne trådte lidt uden for de andre. Hanvagtlen, som ses til venstre, ses som et symbol for lyst eller passion. Derudover tilføjede jeg nogle røde elementer i tegningen for lysten og kærligheden, men samtidig det grønne for jalousi.

Personligt fandt jeg dette projekt meget godt, da vi fik lov til at arbejde selvstændigt og her arbejder jeg godt. Det største problem skulle måske have været, at jeg ikke blev meget udfordret, da jeg valgte et materiale, jeg godt kan lide at arbejde i. Men på den anden side var jeg nu også meget glad for at kunne gøre det for en gangs skyld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar